Demontaż silnika wycieraczek z cięgnami. - Wyłączyć wszystkie odbiorniki elektryczne. - Zdemontować ramiona wycieraczek. - Zdemontować pokrywę podszybia. - Zdemontować ścianę grodziową. - Odkręcić 2 śruby mocujące -strzałki- (7 Nm) - rys. 1. - Odłączyć konektor z kablami od silnika. - Silnik wraz z cięgnami -2- przesunąć w kierunku silnika i wyjąć.
Montaż: przeprowadzić w kolejności odwrotnej, należy zwrócić uwagę na: - właściwe wsunięcie kołka zabezpieczającego -2- do gumowego łoża -1-, patrz rys. 2.
Demontaż silnika z cięgien: - Przy pomocy dźwigni MP8-602/1 wycisnąć cięgno -1- z przegubu -strzałka-, patrz rys. 3. - Odkręcić nakrętkę mocującą -1- (18Nm) i zdjąć ramię silnika -2- z osi silnika, patrz rys. 4. - Odkręcić 3 śruby mocujące -strzałki- (8 Nm) i wyjąć silnik z jednostką sterującą z ramy.
Montaż: - Podłączyć konektor do silnika i po włączeniu stacyjki pozwolić mu wyłączyć się w pozycji końcowej. - Ponownie rozłączyć konektor i zamocować silnik 3 śrubami mocującymi -strzałki- (8Nm), patrz rys. 5. - Założyć ramię silnika na oś silnika, tak by kąt -a- wynosił 7 st., patrz rys. 6. - Dokręcić nakrętkę -2- (18Nm). - Wcisnąć cięgno -1- na przegub -strzałka-, patrz rys. 7.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.