Ze względu na to, że informacje o dodatkach do benzyny można znaleźć porozrzucane po wielu tematach, zakładam nowy, traktujący stricte o tychże. Jako, że 2 buteleczki lubryfikatora danych przy zakładaniu instalacji, wystarczają na 10 kkm, a on sam do najtańszych nie należy, pytanie do użytkowników i znawców tematu: Czy używacie tego dodatku, a jeżeli tak, to czy używacie zamienników (jakich)? Możecie powiedzieć, że jeżeli kogoś stać na instalację za 5 kafli, to i stać na buteleczkę. Może i racja, ale forum jest dla różnych ludzi o różnych portfelach i różnej sytuacji życiowej, więc jeżeli macie wiedzę i doświadczenie, podzielcie się nimi.
Wykonaj telefon do tego zakładu www.gzw.pl i pogadaj/popytaj. Jest to zakład, który wykonał chyba najwięcej instalacji w naszym kraju do bezpośredniego wtrysku.
W salonowej instalacji gazowej nie stosuje się lubryfikacji gniazd zaworowych. Te buteleczki, które dostałeś to środek do czyszczenia wtryskiwaczy. Możesz spokojnie kupić np coś firmy carlube dostępne w dowolnym markecie za 12zł i wlać co drugi zbiornik "dla spokojności". A zamiast tego drogiego środka do oleju, wlej dobry olej.
tez nad tym myślałem i czytalem, i pytalem stanelo na tym ze ja wlewam tak jak dali i zalecali :) co 5kkm, a dodatek ma na celu spowolnienie procesu starzenia sie paliwa w baku, na ile to bullshit na ile prawda, nie wiem :) jestem informatykiem a nie chemikiem ale coś w tym może być bo jednak w baku dłużej przy lpg paliwo w baku jest
RAPID LB | 1.2 TSI LPG 110KM | MY 2017 | STYLE | WHITE MOON METALIC |3000 i rośnie :) | SMI
Dla mnie to po prostu ściema z tym dodatkiem do Pb, w TSI i tak pobiera benzynę więc nie ma potrzeby nic tam dolewać, miałem dużo aut z LPG (na sekwencji, 2 generacja, zajmuje tez się instalacjami LPG) gdzie Pb była tylko do rozruchu a potem tylko gaz i nigdy nie miałem problemu z praca silnika na Pb mimo że w baku była dużo dużo dłużej niż w TSI. To samo tyczy się gniazd zaworowych, nowoczesne auta tym bardziej z bezpośrednim wtryskiem mają wzmocnione gniazda bo tam nie wlatuje powietrze z paliwem tylko samo powietrze wiec i tak nie ma tam smarowania gniazd, co to samej instalacji jeżeli jest dobrze zestrojona i na dobrych gratach to nie ma problemu z wypalaniem gniazd. Miałem Audi 80 na 2 generacji gdzie przejechało 250tyś na lpg i zero problemów a sprzedając miało nalatane 380 tyś od nowości
Octavia LB |1,2 CYVA 128KM 250 Nm chip|2018 |Clever| biel Candy | Jelenia Góra Diagnostyka i naprawa VW/AUDI/SKODA/SEAT
Gniazda zawodowe są w tsi wzmocnione z uwagi na duza temp spalin bo tsi lata na tak zubożonej dawce ze zwykłym silniku by tłoki popłyneły. Dlatego czipujac je zwiekszajac dawkę zmniejszasz temp spalin a silniki są wytrzymale na tekie modyfikacje.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Pytałem u mnie o modyfikację mapy gazowej do tsi po czipie i magik nie widział problemu. Problem może być jedynie z wydajnością wtryskiwaczy gazowych (teoretycznie do 110KM) bo reduktor jest do 220KM z tego co znalazłem.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.