Najważniejszego początku nie nagrałeś ;) chodzi mi o samo zapalenie, strasznie dziwnie pracują te TSI..... Jak na głowicę 16V, zmienne fazy i inne gadzety to ten silnik pracuje prawie jak Diesel z CR ;)
koniec gwarancji się zbliża. coraz poważniej myślę, o tym, żeby zrobić chipa na swoim silniku. to, ze na śląsku nie bardzo mam gdzie to jedna sprawa. druga natomiast to cały czas ta obawa, że ten silnik mi się rozsypie po takim zabiegu. z ciekawości dzisiaj zacząłem się zastanawiać ile w razie problemów kosztuje cały silnik TSI do wymiany.
zauważyłem, że CBZ są.... drogie.
natomiast CJZ taniutkie.
i teraz pytanie, czy może w razie W istnieje możliwość wymiany CBZ na CJZ?
Seat Toledo | 1.2 TSI CBZB chip 122KM/200Nm@Pb95 | MY15 | Mocno doposażony reference | Czerwony | ~60 000km | Gliwice Seat Tarraco | 1.5 EcoTSI Evo 150KM | MY19 | Xcelence | deep black | ~20 000km | Gliwice
CJZ są tanie bo nie schodzą i nie ma na nie popytu, korby są kute i się to nie sypie i zalegają na placach z rozbitków. Przerzucić się da ale cjzd ma.skomplikowany układ chłodzenia i inne wiązki więc inwestycja nieopłacalna.
Skoda Rapid LB/ 1.2TSI chip150KM/ 249Nm /MY 2017/ Style Max / Blue Race/ 11.000km/ Szczecin
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.