Witajcie, Zamontowałem wideorejestrator do zasilania oświetlenia a wykorzystałem do tego włącznik lampki +ładkowarkę 12V/5V (dodam, że 3 auto tak jeździ i nic się nie dzieje). W razie pytań piszcie, dorzucam foty
Witam zamontowałem wideorejstrator za pomocą Adaptera USB z przejściem na gniazdko zapalniczki.USB podpięte pod radiem do orginalnego wtyku.Napięcie w porcie USB pojawia się po odryglowaniu centralnego zamka natomiast zasilanie traci się po około 30 sek od momentu zamknięcia centralnego zamka rejstrator działa bez problemu podczas jazdy.W momenie zamknięcia centralnego wideorejstrator jest nieaktywny.proste podłączenie ja polecam.
IMG_20210616_152027.jpg
3264 x 2448 - 2M
Rapid 1,2 tsi 90 km | LB |MY2016,| Ambition | Topaz | 17500 km
Zastanawiam się dlaczego tak kombinujecie z tymi adapterami czy lampkami na podsufitce. Nie lepiej zasilanie pociągnąć ze skrzynki bezpieczników. Tam przecież mamy wszystko jasno rozpisane co gdzie jest, a nawet jeśli to jest niezrozumiałe to bierzemy miernik w rękę i od razu widzimy gdzie i jakie jest zasilanie i jak się zachowuje (czy jest cały czas, czy po kluczyku, czy 5 lub 12 V).
Z innej beczki rozważcie jednak skonfigurowanie tak kamerki jak i instalacji zasilającej (kwestia monitorowania napięcia akumulatora by przy granicznym napięciu kamerka/ki się wyłączyły a w bateria było wystarczająca ilość prądu by uruchomić auto) aby jednak kamerki działały też na postoju a ewentualnie ręcznie je wyłączać kiedy są niepotrzebne (własny garaż, podwórko).
Kamerki mam od 2019 r. (kilka stron wyżej jest pokazana moja instalacja) a w tym roku właśnie nagranie parkingowe na postoju uratowało mi dwa razy portfel. Miałem dwie szkody parkingowe, gdzie sprawcy postanowili zwiać. Na początku roku przednia kamerka uchwyciła auto, które wjechało mi w przednie drzwi pasażera i z 2 tygodnie temu kamera tylna uchwyciła mi auto na zagranicznych nr rejestracyjnych wjeżdżające mi w tylny zderzak. Wszystko to szkody na parkingach i w obu przypadkach sprawcy zatrzymali się chyba tylko po to aby zerknąć czy moje auto jeszcze stoi i pojechali dalej.
Bez tych nagrań naprawy sporo by mnie kosztowały.
Więc rozważcie taką konfigurację aby kamerki działały w trybie parkingowym i polecam też osobną kamerkę z tyłu auta lub zestaw nagrywający na jednej karce przód i tył.
RAPID LB | 1.2 TSI CBZB 105 KM @120 KM/213,7 Nm | MY15 (45 tydzień 2014) | AmbitionMAX + USB + Climatronic + Tempomat + Hak | Błękit DENIM | łódzkie
Stronę wcześniej, opisałem swoją interpretacje instalacji kamerki (09.2020).
Do wczoraj działało to tak jak trzeba.
Ruszyłem do pracy, patrzę nie świeci diodka na ładowarce, poprawiam w czasie jazdy, nic, potem znowu poprawiam i niby ok. Dojeżdżam do pracy i „nie świeci”, chcę poprawić a tam część ładowarki zostaje w „gnieździe” i cyk zwarcie murowane (bezpiecznik powiedział papa).
MyWay 63002 – fajna ładowarka, ale ten cholerny srebrny element / styk jest po prostu odkręcany i z czasem, włóż/wyłóż/jazda się poluzował.
*raz na jakiś czas warto rzucić okiem na integralność naszych ładowarek samochodowych; teraz pracuje już odlew z jednego kawałka tam na dole;
MyWay 63002 - fail.jpg
480 x 640 - 135K
Rapid SB | 1.2 TSI 90KM CJZC S&S MANUAL @ LM Top Tec 4200 5W-30 | MY16 | Ambition | Srebrny | 82000km | Szczecin
Wczoraj zrobiłem małą modyfikację mojej Rapidki. Dołożyłem gniazdo OSB do kamerki zintegrowanej z lusterkiem. Rozwiązanie wyszło fajnie bo pozbyłem się dyndającego się kabla i konieczności wpinania zasilacza w gniazdo zapalniczki. Gniazdo USB schowałem w zaślepce schowka na okulary (nie mam) a zasilanie pociągnąłem z wykorzystaniem bypassa bezpiecznika 10A z tablicy wewnątrz. Zasilanie mam po kluczyku. Wiem, wiem nie jeden by wolał na stałe ale ja wolę tak jak mam. Przepraszam za słabą jakość zdjęć.
Tak to wyszło:
Ri.jpg
4032 x 3024 - 146K
R3.jpg
4032 x 3024 - 145K
R4.jpg
4032 x 3024 - 142K
R5.jpg
4032 x 3024 - 143K
R6.jpg
4032 x 3024 - 149K
R02.jpg
4032 x 3024 - 146K
Rapid 1.2 LB 90KM z LPG MY 2017 Ambition Biały 131000km Bełchatów
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.