Z tego co twierdzą mechanicy nie tylko w aso to można wymieniać częściej a 30 tysi też nic się nie stanie, jeśli masz zalany olej do dużych przebiegów oczywiście. Jak wymienisz częściej to tylko lepiej dla silnika i spokojniej będziesz spał.
Ja przekroczylem juz 11 tys. i mam zamiar olej wymienić po 15 tys. dla mnie serwis w deaslu co 30 tys. to raczej chwyt marketingowy a na pewno nic dobrego dla silnika. Cała ta gadka o nowoczesnych materiałach środkach smarnych, technologiach, jakoś mnie nie przekonuje do tego, żeby zaoszczędzić raz w roku parę stówek na oleju.
Cezar u mnie to sie własnie od tego zaczeło, ze kiepsko zaczela wchodzi jedynka, potem tak sie porobilo, ze musialem kilkakrotnie go wysprzeglac zeby wlozyc jedynke i do tego zaczela trójka wypadac. Po wymienie skrzyni, przejechalem juz 4 000 km i jedynka oraz wsteczny wchodzą bez zarzutu, takze musisz obserwowoac. Jesli zrobi sie to uciązliwe to do ASO trzeba walic.
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
Rapid sedan przy 4 osobach bardzo często szoruje po gruncie - nawet na w miarę równej drodze gruntowej. Mało przyjemne zjawisko - już kilka razy się z nim spotkałem. Tam gdzie Astra jechała bez problemów Rapidem muszę jechać na jedynce max na dwójce. Zawieszenie przecież ma twarde jak furmanka - widać prześwit stanowczo za mały
też zauważyłem mały prześwit w Rapidzie, zjeżdżając z 4 osobami w samochodzie z chodnika na ulicę (gdzie krawężnik ma ok. 8-10cm) bardzo wolno i tak dobiło podwozie do krawężnika
Rapid LB | 1.2 TSI 105KM | 2013| MY14 | Srebrny | 46 tys | Poznań
Ja to wyłapałem w salonie jak zastanawiałem sięnad autem. Dlatego dokupiłem "Pakiet bezdroża", chociaż jest to raptem 7-10mm to cośtam pomoże. Oczywiście cały plan wziął w łeb, jak ASO zamontowało LPG ze śrobami wystającymi na 2cm... Inny temat.
Swojądrogą to ja byłe mw ASO ze skrzypiącym sprzęgłem, przy okazji "przeglądu gazowego". Tak to 5k km bez problemów...
Ja wczesniej mialem octe jedynke i tam to dopiero był problem i to niekoniecznie z 4 osobami na pokładzie wystarczył sam kierowca, ze 3 razy osłone pod silnikiem wymienialem, az w koncu sie wkurzylem i zamontowałem metalową i był spokój:-) W Rapidzie jest to troche lepiej rozwiązane, bo jeszcze ani razu nie zaryłem w zaden krawęznik:-). Przejechane 6 500Km.
Rapid LB / 1.6 TDI CAYC mod 135KM / MY14 / Ambition Komfort / Czarna Perła / 142.500km / Warszawa
mam pytanko czy do ASO w ramach gwarancji można jechać w celu wymiany wycieraczek ? Pytam się bo ze Skody Auto odpisali mi że to zależy od serwisu a z kolei kolega był (choć Superbem) i wymienili choć podobno wymieniają do pierwszego roku tylko, ale nie wiem czy faktycznie to się należy ?
Rapid LB | 1.2 TSI 105KM | 2013| MY14 | Srebrny | 46 tys | Poznań
RAPID SPACEBACK 1.2 105 kM 28000 - wymiana przekładni kierownicze w ASO - objawy jedno stuknięcie podczas skrętu i przy powrocie kierownicy do punktu jazdy na wprost. Po wymianie słychać prace silnika wspomagania ( tak jakby mruczenie) przy kręceniu kierownica na postoju, czy podczas jazy odgłos nasila się. Przed wymianą nie było tego słychać. W ASO powiedzieli że "to tak jest". Ja natomiast nie mogę znieść tego odgłosu, bo wiem ze jest coś nie tak. PROSZĘ O POMOC i jakieś info. SAMOCHÓD JEST PO PRZEGLĄDZIE PRZED 30000 W ASO.
witam. mam Rapida LB 1.2 105 km. , przebieg 1150 km. od pewnego czasu przy skręcie max czy to w lewo czy w prawo słychać odgłosy jakby coś szorowało na przegubach. co to może być? opony mam standardowe, nie sądzę żeby opona szorowała.
Wszelkie znaki towarowe, zdjęcia użyte na stronie są własnością producenta i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Informujemy, że publikowane treści są treściami własnymi użytkowników.